Google Panda Update

Ce este Panda si cum poti evita sa fii penalizat

Pana nu demult, indiferent ce fel de continut avea, o pagina web era o pagina web. Acest lucru nu mai este valabil in lumea de dupa Panda. Ce este Panda? Acesta este numele sub care este cunoscuta una dintre actualizarile algoritmilor celui mai utilizat motor de cautare. Botezat dupa unul dintre inginerii de la Google, Panda se refera in prezent la acele actualizari axate pe criterii de optimizare on-site, spre deosebire de actualizarile Penguin, care iau in considerare in special criterii off-site.

Consecintele unei penalizari Panda constau in scaderea pozitiei site-ului respectiv in paginile de rezultate, pierderea page rank-ului si, inevitabil, pierderea unei bune parti din trafic. Odata lovit de Panda, un site trebuie sa faca multe eforturi pentru a se redresa, caci asta ar insemna practic reorganizarea intregului site si rescrierea paginilor sale. Dar cum, comportamentul preventiv este cea mai eficienta solutie, iata cateva reguli pe care trebuie sa le respectati pentru a evitta o penalizare Panda.

Calitatea continutului mai presus de orice!

Google nu conteneste in a avertiza webmasterii despre importanta continutului cu care isi umplu paginile. Greselile de gramatica, chiar si cele de ortografie va pot costa foarte scump. Timpul petrecut pentru a scrie continut de calitate, sau banii platiti unui scriitor profesionist, sunt investitii importante in succesul afacerii dvs. online. De asemenea, este recomandabil sa ascultati recomandarile gigantului internet si sa nu incercati sa presarati cuvinte cheie peste tot, in special daca ati face acest lucru in defavoarea unei turnuri naturale a frazei.

Fiti unic, fiti original!

Un lucru pe care Google il uraste si una dintre tintele actualizarilor Panda este plagiarismul. Daca nu vreti sa va treziti peste noapte ca site-ul dvs. este penalizat si ingropat pe veci in strafundurile paginilor de rezultate, nu incercati sa copiati continutul altor pagini web, indiferent cat de tentant ar parea. Fie ca e vorba despre descriere de produse sau despre articole de blog, faceti o regula de aur din a posta pe site-ul dvs. numai continut original.

Orice firma de servicii SEO va poate confirma ca originalitatea continutului si a punctelor de vedere exprimate va pot ajuta si in a crea o impresie favorabila vizitatorilor dvs. Acestia vor continua sa rasfoiasca paginile site-ului, in loc sa de clic pe butonul “Inapoi” sau sa inchida fereastra, fapt care ar duce la un bounce rate ridicat, iar acesta este un alt factor pe care Panda il ia in considerare.

Deveniti o autoritate in domeniul respectiv!

Autoritatea unei organizatii si a site-ului sau este un factor important pe care algoritmii motoarelor de cautare il iau in calcul atunci cand calculeaza pozitiile in paginile de cautare. Vocile cu autoritate din fiecare domeniu primesc drept bonus puncte Panda, care ajuta site-ul respectiv sa o obtina o pozitie cat mai buna.

Deci ce ne spune Panda, de fapt? Sa fim originali, sa nu plagiem, sa scriem pentru cititori si nu pentru motoarele de cautare? Nimic rau in asta!